AC S.A.

AC S.A. si zakládá na vysoké kvalitě, tradici a respektu k zákazníkovi. Již více než 30 let poskytujeme nejmodernější řešení pro automobilové systémy LPG / CNG. V současné době je STAG největší společností v segmentu plynových zařízení v Polsku, tak i velmi významným hráčem na celosvětovém poli.

AC S.A. je stabilní a silný partner pro zahraniční smluvní strany. Jsme přítomni v 50 zemích po celém světě a neustále otvíráme nové pobočky a vytváříme nové obchodní vztahy. V roce 2014 činil zahraniční prodej 63% celkových tržeb společnosti.

AC S.A. je společensky zodpovědná organizace. Díky rozsahu našich operací a dalšího vývoje se neustále snažíme dbát na životní prostředí, zachovávat špičkovou kvalitu výrobků a obsah peněženek našich zákazníků.

AC S.A. je průkopníkem v oblasti

  • Výroba a prodej komponentů a sad pro přestavby na LPG a CNG
  • Výroba a distribuce automobilové elektroniky (vlastní automobilové výrobky)
  • Distribuce automobilových dílů (zboží - obchod)

AC S.A. má síť autorizovaným servisních míst STAG po celém Polsku. V současné době síť ASP STAG obsahuje 99 odborných LPG a CNG pracovišť, pro které společnost poskytuje marketingovou a technickou podporu včetně systému vzdělávání.

o nas

Mise

"Neustálý technologický rozvoj a rozvoj lidského potenciálu s cílem splnit očekávání zákazníka a globálního trhu v oblasti systémů využívajících alternativní zdroje energie"

Vize

"Dodavatel kompletních systémů pro napájení alternativních zdrojů energie s největším podílem svých výrobků na globálním trhu"

Hodnoty

"Inovace, profesionalita, integrita, odpovědnost, vášeň"

AC S.A. celosvětově

Náročné zahraniční trhy uznávají kvalitu a spolehlivost produktů AC S.A. delší dobu. Polsedních několik let se objem zahraničního prodeje stabilizuje na více než 60% tržeb společnosti. Za účelem udržení tohoto trendu jsou neustále navazovány nové obchodní kontakty s automobilovými velkoobchy a servisy. Mezinárodní spolupráce propůjčuje nové zkušenosti a pomáhá flexibilně přizpůsobit nabídku produktů potřebám místních trhů. Distribuce zboží do vzdálenějších částí zeměkoule vyžaduje vhodnou materiální a logistickou přípravu a každodenně představuje nové výzvy.

gpwsegstarsisoisotseu